
Les pluges provoquen despreniments a Quatretondeta
Aquest matí, al voltant de les 6.00 hores, s’ha registrat un despreniment al carrer Sant Blai de Quatretondeta segons han informat des de l’Ajuntament d’aquesta localitat del Comtat. Després d’això, s’ha mobilitzat immediatament als equips d’emergència i gràcies a la ràpida actuació dels serveis d’emergència, s’han establit perímetres de seguretat per a garantir la seguretat dels veïns. També, per seguretat, s’ha tallat el subministrament elèctric de la zona i aquesta situació seguirà durant els pròxims dies fins que es duguen a terme les corresponents reparacions. Mentrestant, el carrer Sant Blai seguirà tallada al trànsit.
En la intervenció han participat un cos de bombers, dues patrulles de la Guàrdia Civil i un cos de la policia autonòmica, que han treballat conjuntament per a controlar la situació amb eficàcia. Afortunadament, només s’han lamentat danys materials i no hi ha hagut ferits.
La pluja continua i deixa importants registres al Comtat
El temporal que ens acompanya des de principis de març sembla que entra en la seua recta final, segons la previsió de l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET), encara que el risc de pluges no desapareix. Contínua el risc de ruixats i gràcies a aquest episodi de pluges poblacions del Comtat com L’Orxa tenen ja acumulats més de 300 litres metres per quadrat, una cosa sens dubte beneficiosa per al camp després d’un 2024 marcat per la sequera.