BYD, de la mà d’Unione Movilidad, arriba a les nostres comarques

La marca de vehicles BYD ha obert a Cocentaina el seu primer concessionari a l’interior de Llevant, una iniciativa que acosta la mobilitat elèctrica als conductors de les comarques de l’Alcoià i el Comtat. Les instal·lacions van començar a funcionar dilluns passat i, des d’aleshores, han registrat una important afluència de públic que ha superat les expectatives inicials dels seus responsables, els quals destaquen l’interés que hi ha per conéixer les prestacions dels vehicles elèctrics i híbrids endollables.

Així ho han explicat este dijous Juanmi Ayuso, director comercial de Turismes d’Unione Drive, pertanyent al Grup Unione Movilidad, i Ester Boix, cap de vendes, els quals han assenyalat que l’obertura permet acostar la marca a una zona on els clients havien de desplaçar-se fins ara aproximadament una hora per a visitar un concessionari oficial. Tots dos han destacat especialment l’aposta de BYD per la tecnologia i la seguretat, amb el desenvolupament de bateries pròpies com la denominada Blade Battery, sotmesa a diferents proves de resistència.

El nou establiment oferix una àmplia gamma de vehicles adaptats a diferents necessitats, entre els quals destaquen l’Atto 2 híbrid endollable, amb una autonomia combinada de fins a mil quilòmetres, i el Dolphin Surf, completament elèctric i amb prop de tres-cents quilòmetres d’autonomia. L’oferta inclou també models de gamma superior com el Seal i el Sealion 7, mentre que els responsables insistixen en la importància d’assessorar els clients sobre les possibilitats de recàrrega i els desplaçaments de llarga distància.

La bona acollida inicial ha portat a plantejar la incorporació d’un nou assessor comercial, que reforçaria l’equip actual de tres professionals. A més, el concessionari oferix com a promoció de llançament dos anys de manteniment gratuït per als compradors locals.

Comparte