Els bombers atenen un incendi al carrer Barbacana d’Alcoi

Els bombers del Parc de la Muntanya, situat a Cocentaina, han intervingut durant el matí d’este dijous 20 d’agost en un incendi declarat en un habitatge del carrer Barbacana d’Alcoi. El foc s’ha originat en un quart pis i la important quantitat de fum que eixia per les finestres ha alertat les persones que en eixos moments transitaven per la zona.

L’avís s’ha rebut a les 10:20 hores i fins al lloc s’han desplaçat efectius dels bombers per a fer front a les flames. L’inquilí de l’habitatge ha hagut de ser evacuat, encara que el succés s’ha saldat sense ferits. La ràpida actuació dels efectius ha permés evitar que l’incendi es propagara als habitatges adjacents. Només 35 minuts després de rebre’s l’avís, al voltant de les 10:55 hores, el foc ja estava controlat. Els treballs han continuat posteriorment per a assegurar l’habitatge i completar les tasques necessàries després de l’extinció.

La intervenció ha finalitzat passades les 13:20 hores i ha mobilitzat una unitat de comandament, una bomba urbana pesada i una autoescala, a més d’un sergent, un caporal i sis bombers.

Comparte