Ramírez posa les seues condicions i és contundent: “l’alcalde d’Alcoi no ha complit els seus compromisos”

Era l’home més buscat en les últimes hores i hui ha donat la cara. Juan Carlos Ramírez, accionista majoritari del Club Deportivo Alcoyano, ha comparegut aquest dilluns en roda de premsa en El Collao després de la polèmica sorgida entorn de la possible marxa de l’entitat a La Nucia o el fet que el Deportivo baixe a Tercera Federació per a poder seguir a la nostra ciutat.

Ramírez ha insistit que a Alcoi no compta amb suport del sector empresarial ni tampoc de l’Ajuntament o de l’afició. És per això que, ha assegurat, s’ha vist obligat a prendre aquesta decisió “a La Nucia tinc el suport que ací no tinc i m’emporte la samarreta i la història, l’Alcoyano no desapareix“, ha afirmat. El propietari del Club ha tornat a arremetre contra el Consistori i ha responsabilitzat a l’alcalde de tot el que està passant a qui ha titllat de “mentider“. En aquest sentit ha apuntat que en vint mesos porta més de tres milions invertits en l’Alcoyano jo sé el que he fet per l’equip, però m’agradaria saber què ha fet l’Ajuntament. Les instal·lacions esportives són una vergonya i l’alcalde em va prometre quan vaig arribar que hi hauria suport institucional, però no ha mogut un fil per aquest Club“, va sentenciar. D’igual forma va manifestar que la seua intenció de querellar-se contra l’alcalde segueix avant després de les declaracions que va fer Toni Francés divendres passat en roda de premsa donaré tots els passos que em permet la legislació“, va dir Ramírez.

Les condicions que posa Juan Carlos Ramírez sobre la taula

El propietari de l’Alcoyano no ha ocultat que hi ha sobre la taula possibles solucions per a evitar el trasllat de la raó social de l’entitat blanc-i-blava a La Nucia. En primer lloc, Ramírez ha explicat que pot vendre les seues accions perquè algú compre el Club xifrant aquesta operació en eixos tres milions que diu que ha invertit en l’Alcoyano durant vint mesos. En un segon punt, ha assegurat que es pot solucionar l’actual escenari aconseguint suports de l’empresariat local, l’Ajuntament amb una quantitat de 500.000 euros i la massa social de la ciutat, amb la condició de mantindre a l’equip jugant en la 1a RFEF. L’últim escenari seria la liquidació de la SAD que abocaria a l’Alcoyano a la seua desaparició “encara som a temps, no descarte res“, va concloure.

Juan Carlos Ramírez manté la decisió de convocar la Junta Extraordinària d’Accionistes del pròxim 17 juny per a aprovar un trasllat del domicili social al carrer Partida Muixara s/n de La Nucia. D’aquesta manera, l’Alcoyano jugaria la pròxima temporada allí en el cas que no s’atenen les demandes de Ramírez.

Neteja del vehicle i venda de droga, el negoci d’un safareig de cotxes al Comtat

La Guàrdia Civil ha desmantellat un punt de venda de drogues que operava sota la façana d’un llavador de vehicles d’un municipi del Comtat, tot això després d’una intensa investigació iniciada a l’abril d’enguany. En els registres realitzats, a més de detindre al propietari de l’establiment, s’han intervingut drogues, armes i diners.

Les investigacions es van iniciar el mes d’abril, quan la Guardia Civil de Muro va rebre informació sobre la presumpta activitat il·lícita en un llavador de la comarca del Comtat. Immediatament van sol·licitar la col·laboració de l’Equip ROCA de la Companyia d’Ibi per a continuar amb les investigacions. Durant diverses setmanes, es va dur a terme una vigilància discreta i contínua, en la qual es va observar un inusual flux de persones i vehicles que entraven i eixien de les instal·lacions sense utilitzar els serveis del safareig.

Reunint suficients proves, el dia deu de maig, es van realitzar dues entrades i registres autoritzats pel Jutjat d’Instrucció número 4 d’Alcoi. Les operacions es van dur a terme tant en el safareig com en l’habitatge del presumpte autor dels fets. Els agents van detindre a l’amo del safareig, un espanyol de 37 anys, per un delicte de tràfic de drogues.

Fruit dels registres, es van intervindre 720 grams de marihuana, 3 grams de cocaïna, efectes per al pesatge, cort i manipulació de la droga, 5.300 euros i diverses armes blanques, prohibides i detonadors. A més, es van identificar a dos treballadors en el safareig, els quals no tenien coneixement de l’activitat il·lícita que estava realitzant el seu cap.

El detingut, que mancava d’antecedents per fets similars, juntament amb els efectes intervinguts, ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 4 d’Alcoi, que ha decretat la seua posada en llibertat amb mesures cautelars.

Els passos que comença a donar l’Ajuntament d’Alcoi davant la situació de l’Alcoià

L’alcalde d’Alcoi ha demanat unitat als grups polítics de l’Ajuntament de la nostra ciutat davant la complicada situació per la qual travessa el Club Deportivo Alcoyano. Així s’ha posat de manifest en la Junta de Portaveus del Consistori que s’ha celebrat aquest matí per a analitzar els últims esdeveniments que s’han produït entorn de l’entitat blanc-i-blava.

El primer edil considera que és moment de lluitar conjuntament per a garantir que l’Alcoià seguisca a la nostra ciutat. Francés ha explicat que ha demanat als diferents grups políticsdeixar les diferències al marge, i treballar units en la defensa d’un patrimoni que és de tot Alcoi, de les generacions que ens han precedit i han construït la llegenda de l’equip de la moral, de les generacions actuals i de les futures, la moral no morirà“, afirma. També ha afegit que “lliurarem una batalla difícil i transcendental perquè Alcoi no perda el nostre Alcoià, una batalla en la qual necessitem unitat i cohesió; ajuntament, afició i el conjunt de la societat Alcoiana”, va concloure.

Els passos a partir d’ara

Les reunions continuaran aquesta vesprada amb representants de les penyes del Deportivo i també durant la setmana amb la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana. En la reunió amb les penyes seran presents tots els grups polítics per a demostrar la unitat i cohesió de tota la corporació en aquest tema. Primer de tot es mostrarà tota l’adhesió i suport cap a elles, i a tota l’afició de l’equip, sumant-se a la manifestació que tindrà lloc dissabte que ve. A més, es resoldran tots els dubtes que puguen plantejar. Quant a la reunió amb la Federació l’objectiu és tractar de frenar la decisió del propietari de l’Alcoià de canviar la seu social de la SAD “recordem que mentre el divendres es llançaven falses acusacions contra l’Ajuntament d’Alcoi per a justificar un descens per motius econòmics, estava convocant una junta d’accionistes per a canviar el domicili a La Nucia. Tot això ha sigut una maniobra fosca en la qual ha buscat l’enfrontament amb l’Ajuntament per a justificar una decisió presa fa temps“, conclou Toni Francés.

Traslladada una dona a l’Hospital d’Alcoi després de patir una parada cardíaca

El Centre de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) va informar aquest passat cap de setmana d’un servei prestat en la localitat de Castalla. I és que una dona de 60 anys va ser traslladada a l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi després de patir una parada cardíaca en plena via pública d’aquest municipi de la Foia.

L’avís, segons la informació facilitada, es va rebre al voltant de les 20:21h del dissabte i fins al lloc dels fets, el carrer Sant Antoni de Castalla; va acudir una unitat del SAMU que va poder recuperar a l’afectada. Posteriorment, aquesta va ser traslladada a l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi i tot va quedar en un esglai. La ràpida actuació dels serveis sanitaris va permetre salvar-li la vida a l’afectada.

Apareixen pintades contra el Col·lectiu LGTBI en l’El Romeral 

El cap de setmana també ens deixa un incident contra el Col·lectiu LGTBI a la nostra ciutat. Els fets han ocorregut al parc del Romeral d’Alcoi on un dels bancs que llueixen amb els colors de la bandera arcoiris ha patit danys amb pintades en les quals es propinen forts insults a les persones LGTBI. Els fets van ser denunciats per l’Ajuntament, a través de la regidoria d’Igualtat i Polítiques LGTBI, i també pel Col·lectiu PONTS D’IGUALTAT “aquest fet ens dona més força per a eixir aquesta vesprada als carrers d’Alcoi, amb motiu del Dia de l’Orgull, per a visibilitzar i reivindicar. Informarem i denunciarem el que ha passat davant la Policia Nacional“, va comentar el president de l’entitat; Aitor Pla, a través de les xarxes socials.

Dos policies ferits en una detenció a Cocentaina

Dos agents de la Policia Local de Cocentaina van resultar ferits dissabte passat 11 de maig durant una detenció. Segons van informar a través de les xarxes socials, van rebre diversos avisos sobre dos joves que circulaven de manera imprudent amb patinets pel carrer Pare Torró. En arribar els agents a la zona, els dos joves van intentar fugir. Un d’ells va eixir corrent i va ser interceptat pels agents amb la col·laboració d’un veí, però en intentar agafar-lo, l’agent de la policia local va patir ferides a les cames. El segon jove va fugir amb el patinet i va atropellar a un altre agent quan intentava donar-li l’ordre per a que parara. En aquest cas, segons la informació facilitada, l’agent va patir contusions en els genolls i el jove va aconseguir escapar. Els dos agents ferits es troben de baixa i recuperant-se de les lesions. Mentrestant, la Policia Local col·labora amb la Guàrdia Civil per a localitzar i detindre al segon jove.

‘Mediodía Cope’ Alcoi dilluns 20 de maig 2024 (14:20h)

Hui us hem contat que en un rentador de cotxes de la comarca es venia també droga. A més hem destacat que l’alcalde ha demanat unitat als portaveus dels partits de la Corporació Municipal davant la situació de l’Alcoyano. I hem destacat el que Juan Carlos Ramírez, propietari del Club, ha dit en roda de premsa.

Era l’home més buscat en les últimes hores i hui ha donat la cara. Juan Carlos Ramírez, accionista majoritari del Club Deportivo Alcoyano, ha comparegut aquest dilluns en roda de premsa en El Collao després de la polèmica sorgida entorn de la possible marxa de l’entitat a La Nucia o el fet que el Deportivo baixe a Tercera Federació per a poder seguir a la nostra ciutat.

Ramírez ha insistit que a Alcoi no compta amb suport del sector empresarial ni tampoc de l’Ajuntament o de l’afició. És per això que, ha assegurat, s’ha vist obligat a prendre aquesta decisió “a La Nucia tinc el suport que ací no tinc i m’emporte la samarreta i la història, l’Alcoyano no desapareix“, ha afirmat. El propietari del Club ha tornat a arremetre contra el Consistori i ha responsabilitzat a l’alcalde de tot el que està passant a qui ha titllat de “mentider“. En aquest sentit ha apuntat que en vint mesos porta més de tres milions invertits en l’Alcoyano jo sé el que he fet per l’equip, però m’agradaria saber què ha fet l’Ajuntament. Les instal·lacions esportives són una vergonya i l’alcalde em va prometre quan vaig arribar que hi hauria suport institucional, però no ha mogut un fil per aquest Club“, va sentenciar. D’igual forma va manifestar que la seua intenció de querellar-se contra l’alcalde segueix avant després de les declaracions que va fer Toni Francés divendres passat en roda de premsa donaré tots els passos que em permet la legislació“, va dir Ramírez.

Les condicions que posa Juan Carlos Ramírez sobre la taula

El propietari de l’Alcoyano no ha ocultat que hi ha sobre la taula possibles solucions per a evitar el trasllat de la raó social de l’entitat blanc-i-blava a La Nucia. En primer lloc, Ramírez ha explicat que pot vendre les seues accions perquè algú compre el Club xifrant aquesta operació en eixos tres milions que diu que ha invertit en l’Alcoyano durant vint mesos. En un segon punt, ha assegurat que es pot solucionar l’actual escenari aconseguint suports de l’empresariat local, l’Ajuntament amb una quantitat de 500.000 euros i la massa social de la ciutat, amb la condició de mantindre a l’equip jugant en la 1a RFEF. L’últim escenari seria la liquidació de la SAD que abocaria a l’Alcoyano a la seua desaparició “encara som a temps, no descarte res“, va concloure.

Juan Carlos Ramírez manté la decisió de convocar la Junta Extraordinària d’Accionistes del pròxim 17 juny per a aprovar un trasllat del domicili social al carrer Partida Muixara s/n de La Nucia. D’aquesta manera, l’Alcoyano jugaria la pròxima temporada allí en el cas que no s’atenen les demandes de Ramírez.

Informatiu Matinal dilluns 20 de maig 2024 (07:20h)

Hui dilluns us hem destacat l’última hora de l’Alcoyano després dels esdeveniments que s’han anat donant aquest cap de setmana. També hem comentat que una dona va ser traslladada a l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi el dissabte després de patir una parada cardiorespiratòria en ple carrer de Castalla.

El Centre de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) va informar aquest passat cap de setmana d’un servei prestat en la localitat de Castalla. I és que una dona de 60 anys va ser traslladada a l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi després de patir una parada cardíaca en plena via pública d’aquest municipi de la Foia.

L’avís, segons la informació facilitada, es va rebre al voltant de les 20:21h del dissabte i fins al lloc dels fets, el carrer Sant Antoni de Castalla; va acudir una unitat del SAMU que va poder recuperar a l’afectada. Posteriorment, aquesta va ser traslladada a l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi i tot va quedar en un esglai. La ràpida actuació dels serveis sanitaris va permetre salvar-li la vida a l’afectada.

Apareixen pintades contra el Col·lectiu LGTBI en l’El Romeral 

El cap de setmana també ens deixa un incident contra el Col·lectiu LGTBI a la nostra ciutat. Els fets han ocorregut al parc del Romeral d’Alcoi on un dels bancs que llueixen amb els colors de la bandera arcoiris ha patit danys amb pintades en les quals es propinen forts insults a les persones LGTBI. Els fets van ser denunciats per l’Ajuntament, a través de la regidoria d’Igualtat i Polítiques LGTBI, i també pel Col·lectiu PONTS D’IGUALTAT “aquest fet ens dona més força per a eixir aquesta vesprada als carrers d’Alcoi, amb motiu del Dia de l’Orgull, per a visibilitzar i reivindicar. Informarem i denunciarem el que ha passat davant la Policia Nacional“, va comentar el president de l’entitat; Aitor Pla, a través de les xarxes socials.