
L’Escola d’Art d’Alcoi ja planifica el pròxim curs acadèmic
L’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Alcoi ha tancat un nou curs acadèmic amb un balanç molt positiu, consolidant la seua posició com a centre de referència en la formació artística i de disseny a la nostra ciutat però també en el conjunt de les comarques centrals valencianes. Els últims mesos han estat replets d’activitat en el centre, amb la posada en marxa de nombrosos projectes, encara que segons reconeixen des de la mateixa Escola ha sigut un curs més tranquil en comparació al del passat any ja que aquest últim va estar marcat per la celebració del cinquanta aniversari de la mateixa EASDA.
L’oferta formativa del centre continua sent molt variada i completa, dissenyada per a cobrir les diferents necessitats i tendències del sector creatiu. Per al pròxim curs es manté la mateixa inclou cicles formatius com el Cicle Formatiu de Grau Mitjà Assistència al Producte Gràfic Interactiu, Cicle Formatiu de Grau Mitjà Assistència al Producte Gràfic Imprés, Cicle Formació Grau Superior Animació, Cicle Formació Grau Superior Estilisme d’Indumentària, Cicle Formació Grau Superior Fotografia, Cicle Formació Grau Superior Gràfica Publicitària, Cicle Formació Grau Superior Il·lustració i Cicle Formació Grau Superior Projectes i Direcció d’Obres de Decoració. A més, l’escola ofereix graus superiors com els d’Ensenyaments Artístics Superiors de Disseny Gràfic (amb itineraris especialitzats en Animació i Il·lustració Aplicada), Disseny d’Interiors, Disseny de Producte, Moda i altres àmbits relacionats amb l’art i el disseny.
Tota aquesta informació detallada sobre l’oferta educativa, activitats i projectes del centre està disponible en la mateixa pàgina web de l’escola. A continuació pots escoltar també l’entrevista que hem mantingut en COPE ALCOI amb Carmina Vicens (vicedirectora de la Escola d’Art i Superior de Disseny d’Alcoi) i Maribel Juan (al capdavant de la secretaria del centre):