COPE acaba l’any com a líder i Carlos Herrera es consolida com a referent
En un final d’any marcat per l’actualitat política a Espanya, el context electoral i les relacions internacionals amb conflictes com el d’Ucraïna, la 3ª onada de l’Estudio General de Medios (EGM) 2025 confirma que Carlos Herrera continua sent la veu més influent de la ràdio espanyola. 2.540.000 oients diaris confien cada matí en ‘Herrera en COPE‘ per obtenir la millor informació, l’anàlisi més rigorós i una mirada crítica sobre l’actualitat nacional i internacional.
COPE estrenava la temporada al setembre anunciant la incorporació de Jorge Bustos al prime time de la ràdio, junt a Carlos Herrera i Alberto Herrera. Les dades de l’últim EGM confirmen la bona acollida de l’audiència i consoliden ‘Herrera en COPE‘ com el punt de trobada imprescindible per a milions d’espanyols que cerquen informació veritable, independent i de qualitat.
Rècords per als números 1 de l’esport
‘Tiempo de Juego‘ aconsegueix la seua millor dada d’audiència i reuneix cada cap de setmana 2.106.000 oients per viure i vibrar amb l’esport. Paco González, Manolo Lama i Juanma Castaño continuen com a líders de temporada, confirmant-se com els números u de l’esport a Espanya.
D’altra banda, ‘El Partidazo de COPE‘ lidera el creixement d’audiència en l’últim any en la seua franja i també és el número 1 de la ràdio esportiva, amb 767.000 oients que cada nit connecten amb Juanma Castaño per conèixer tot el que passa dins i fora del camp.
L’audiència dona suport a la programació
Pilar García de la Granja també s’estrenava a ‘Mediodía COPE‘ i l’audiència avala la iniciativa amb 546.000 oients. Segons l’EGM, en el cas de ‘La Tarde‘ ja són 611.000 persones les que escolten Pilar García Muñiz cada dia. Per la seua banda, ‘La Linterna‘ de COPE és seguida per 883.000 oients que trien Ángel Expósito per la seua manera diferent de fer ràdio.
Els caps de setmana, ‘Fin de Semana‘ amb Cristina López Schlichting arrenca la temporada amb 775.000 oients, mentre que ‘La Mañana del Fin de semana‘, dirigida i presentada per Fernando de Haro, arriba als 869.000. Per la seua banda, 836.000 persones cerquen cada dissabte tota la informació agrícola i ramadera a ‘Agropopular‘ amb César Lumbreras.
Carlos Moreno, El Pulpo tanca l’any amb 330.000 oients a ‘Poniendo las calles‘, convertint-se en líder absolut de la seua franja. ‘La Noche‘ d’Adolfo Arjona creix i és seguida per 252.000 persones, i el Grupo Risa continua amb 97.000 oients la matinada del diumenge. José Ángel Cuadrado acaba l’any a ‘Lo que viene‘ amb 98.000 oients, mentre que ‘El Garito‘ amb Álex Clavero reuneix 330.000 persones.
En un any molt especial, marcat pel fallecimiento del Papa Francisco i l’elecció de León XIV, l’audiència recolza la programació socioreligiosa. Els divendres, ‘La Linterna de la Iglesia‘ creix un 14% i congrega 415.000 oients, mentre que els diumenges, la ‘Santa Misa’ reuneix 571.000 fidels i ‘Iglesia Noticia‘ és escoltada per 457.000 persones.
Líders en streaming
Les marques d’Ábside Media concentren cada dia 6.512.000 oients (COPE, CADENA 100, RockFM i MegaStarFM), en un context on l’EGM certifica la credibilitat, fortalesa i bona salut de la ràdio generalista, que aconsegueix un nou rècord de consum amb 13.944.000 oients diaris.

