Cocentaina acollirà el I Congrés Xarxa Comercial Fira de Tots Sants

Cocentaina ultima la celebració del I Congrés Xarxa Comercial Fira de Tots Sants, una iniciativa que tindrà lloc en el marc del 675 aniversari del Certamen contestà. La trobada tindrà lloc els dies 2 i 3 de juny i preveu formacions de caràcter general, com també específiques per a cada sector.

L’objectiu d’aquest primer Congrés és poder oferir als participants un punt de trobada, fora dels dies pròpiament de Fira, a través del qual les empreses expositores i col·laboradores en l’organització de l’esdeveniment puguen actualitzar coneixements, conèixer tendències, compartir experiències i aportar solucions per a millorar la seua presència en la Fira i continuar avançant en la professionalització del Certamen de cara al visitant. Des de cuidar els detalls de l’exposició de productes, fins a l’equip humà al capdavant de l’stand o la seguretat, amb l’objectiu d’aconseguir la major visibilitat dels negocis i la millor experiència per al públic. El programa compaginarà activitats generals per a tots els assistents i grupals amb continguts de caràcter específic per a cada sector “hem d’estar sempre en procés de renovació per a oferir la millor experiència possible al nombrós públic que ens visita. Volem que les empreses aprofiten tot el seu potencial de cara a properes edicions. Cada stand és durant els dies de fira la imatge del seu negoci i la nostra intenció és facilitar-los totes les eines que estiguen a les nostres mans per a millorar en la seua exposició de producte, en els resultats de vendes, i en el contacte directe amb els clients”, indica la regidora de Fira; Eugènia Miguel.

Assenyalar que dins del 675 aniversari de la Fira s’està treballant en la realització de diverses càpsules audiovisuals i entrevistes amb persones representatives de la història del Certamen que donaran a conèixer les fites i curiositats més importants des del seu origen fins a l’actualitat.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *