
Arranquen les esperades rebaixes d’hivern
Els establiments comercials de les comarques de l’Alcoià i el Comtat també han iniciat aquest divendres les esperades rebaixes d’hivern. Aquest període estarà en vigor fins a principis de març abans de l’inici de la campanya comercial de primavera.
Des dels comerços afronten amb optimisme les rebaixes del 2022 i consideren que seran millors que les d’any passat. En aquest sentit asseguren que en 2021 les vendes es van veure molt minvades per les restriccions que patíem en aquell moment a conseqüència de l’elevada incidència per Coronavirus «el fet que Alcoi estiguera tancat perimetralment ens va afectar molt perquè la gent de la comarca no podia vindre a fer les seues compres a la nostra ciutat. A tot això hem de sumar que amb els contagis que teníem hi havia certa por a eixir a comprar«, ha destacat en COPE ALCOI en aquest divendres Santi Cano; al front de Fernando Cano Ropa Hombre. Així mateix Cano, destaca que la campanya de Nadal ha anat molt bé «nosaltres tenim el costum de regalar, especialment de cara a Reis, i això fa que el ritme de vendes siga molt bo quan s’acosten aquestes dates«, ha conclòs.
Les rebaixes d’hivern tenen especialment incidència en sectors com el calcer o la moda. En aquest últim cas les peces d’abric són les que més es busquen durant aquestes setmanes.