L’OMIC d’Alcoi recupera 65.000 euros per als ciutadans

En 2019, l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC), d´ Alcoi ha atés un total de 1085 consultes de les alcoianes i alcoians. D’elles, hi ha hagut: 1 denúncia, 6 queixes i 1078 reclamacions.

L’import total aconseguit per a aquestes reclamacions dels ciutadans presentades en 2019, i algunes d’elles encara resoltes en 2020, ha sigut de 64.930,76 euros. D’altra banda, dels pràcticament 65.000 euros recuperats per part de l’OMIC, l’import més gran correspon a telefonia, superant la meitat del total, que és també la temàtica que més consultes rep. En telefonia s’han recuperat 42.869,85 euros.

El segon sector per import, amb molta distància, és altres serveis amb 3.353,17 euros, seguit a poca distància de Banca i Financeres amb 2.905,52 euros. En el sector del gas i en el dels transports es recuperen al voltant de 2.000 euros en cadascun d’ells. La regidora d’Informació i Defensa del Ciutadà, Teresa Sanjuán, explica que «reclamar és un dret que tenim tots els ciutadans i l’Ajuntament d’Alcoi té una oficina municipal»

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *